Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Wyprzedaże, wyprzedaże wszędzie!

Hey!
Przez jakiś tydzień miałam ciągłe problemy z internetem, na szczęście wszystko już opanowane :) Kiedy ostatnio przeglądałam Wasze blogi zauważyłam, że coraz częściej piszecie o letnich wyprzedażach.Przez cały lipiec rzadko wychodziłam na miasto (sama nie wiem czemu O.o) więc dosyć sporo mnie ominęło. Dodatkowo u mnie w mieście jest z tym bardzo kiepsko...oh god why? Na szczęście kiedy mój brat przyjechał do nas na 3 dni we wtorek wybraliśmy się na wielkie zakupy do Manufaktury w Łodzi. Początkowo jakoś za bardzo nie wpadło mi nic konkretnego w oczy, ale kiedy weszliśmy do sklepu z butami trafiłam do raju! Nie dość, że niesamowite okazje to jeszcze jaki wybór! Fakt, poprzebierane już trochę było, ale co się dziwić? Wypatrzyłam (właściwie mój brat je znalazł :o) prześliczne, czarne sandałki typu 'rzymianki'. Chyba znalazłam miejsce gdzie kupie buty na bal ;) Ten sklep to Centro, bardzo polecam!
Naszym kolejnym celem był house.Tam znalazłam upragnione spodnie dresowe. Nasz ostatni sklep to C&A.W moje ręce wpadła mega cieplutka, prześliczna chabrowa bluza w sam raz na jesień oraz na jakieś chłodniejsze dni. W środę odchudziłam moją szafę o jakieś zbędne ubrania.Wieczorem pojechaliśmy zawieść brata na pociąg, który spóźnił się godzinę...Polskie Koleje Państwowe, proszę państwa! W czwartek wybrałam się do biblioteki miejskiej. ponieważ do września mamy przeczytać 'I nie było już nikogo' i "Faraon'....świetnie na pewno zdążę.Dodatkowo skręciłam do Yups'a gdzie kupiłam białą bluzkę na ramiączka z bardzo ciekawym tyłem ;) oraz chabrowy sweterek.
Aaaa zapomniałabym! W ostatnią sobotę zgarnęłam buty coś a'la vans'y i czarne, na delikatnej koturnie.
Matko jak ja uwielbiam zakupy:)))!
Większą część lipca spędziłam ze znajomymi, sierpień chyba też tak sie zapowiada. Niedługo zapowiada nam się rodzinka, a być może pod koniec sierpnia wybieram się na morze...o rany jak ja już chce wyjechać!
Jak u Was? :) 














Przypominam o moim Instagramie http://instagram.com/oliivkowelove ;) Trzymajcie się cieplutko! 

10 komentarzy:

  1. Te pierwsze buty są śliczne, no i ta biała bluzka - cud! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do Krakowa na okres wyprzedaży, chociaż polecam uzbroić się w narzędzie obronne, gdyż niektóre dziewczyny są w stanie wynieść Cię ze sklepu nawet za niewinne spojrzenie w kierunku ich zdobyczy! ; )
    Pierwsze sandały ładne, aż uruchomiłam google, żeby wyszukać czy ten sklep znajduje się w moim pobliżu!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy wychaczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pierwsze sandałki są cudowne!:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia!!! Zapraszamy na naszego bloga. Właśnie opublikowałyśmy zdjęcia z backstage sesji zdjęciowej naszej kolekcji ubrań #ELOMORDO XOXO fashion-ache girls KAJA&MARTYNA http://fashion-ache.blogspot.com/2014/04/elomordo-backstage.html?m=1

    OdpowiedzUsuń