Obserwatorzy

poniedziałek, 17 czerwca 2013

PLAY HARD, nails :)

Hej, hej! :)
Jest tak piękna pogoda, że aż wyszłam z laptopem na taras gdzie siedzę pod parasolem...
czemu?
w sobotę na rajdzie opaliłam (spaliłam) sobie ręce, gdyż nie użyłam kremu i uciekam od słońca jak najdalej!
Miałam napisać do Was tydzień temu, ale sami dobrze wiecie, oceny wyciąganie, koniec roku.
Ostatnie 2 tygodnie były najgorszymi jakie przeżyłam.
Praktycznie dzień w dzień coś z każdego przedmiotu.
Na szczęście mam to za sobą, więc nie będę tego przywoływać :)
Do 'wyciągnięcia' został mi wos.
Jestem już zmęczona, ale te ostatnie dni się poświęcę.
Do tego jutro mnie nie ma w szkole ;)
Jedziemy do Radomia na kibicowanie  naszej szkole w zawodach w koszykówkę :)
No a potem jakoś zleci :)
Nie wiem czy wspominałam, ale zostałam wybrana do pocztu sztandarowego w szkole :)!
Cieszę się, bo to dodatkowe punkty do liceum, a o każde trzeba walczyć!
Wracając :D
Ostatnio zawzięłam się w sobie i odsunęłam się od chyba mojego najgorszego nawyku, mianowicie obgryzanie paznokci.
Wiem, że to nie ładnie wygląda itd, ale to była dla mnie forma rozładowania stresu na klasówkach, kartkówkach XD
Na szczęście przestałam to robić, chociaż i tak moje paznokcie są bardzo słabym stanie.
Nie dość, że je obgryzałam to do tego brakuje mi tyyylu witamin.
A jeszcze bardziej niszczę je malując i zmywając.
Wczoraj wpadłam na fajny pomysł na paznokcie :)
Użyłam odżywki 'Avon' do paznokci łamiących się i ślicznego kolorku :)
w wakacje planuję zrobić tzw. 'francuza' ;)
jak mi się uda pochwalę się ;))
Dobra uciekam :))
Trzymajcie się :)!






Uwieeeeeelbiam siebie w krótkich włosach :')!
Buziak! :*

4 komentarze:

  1. Super paznokcie :))
    http://percepcja1.blogspot.com/2013/06/rozdanie.html
    Zapraszam tu na konkurs :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak bylam dzieckiem obgryzalam pazury XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie pomalowane paznokcie :>

    http://fuckingdelusional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też obgryzalam, teraz mam takie meeega dlugie :D

    OdpowiedzUsuń