Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

LICZ NA SIEBIE


Zostawiam Wam w to niedzielne popołudnie trochę swojej filozofii i kilka zdjęć, które powalają jakością.
kiedy wszystko się ułoży, zajrzę tutaj z powrotem.



Cześć, jestem Oliwka mam swój własny zamknięty dla wszystkich świat.
Ludzie to chuje, dlatego nie wpuszczam nikogo poza bramy mojej bajki.
Sama jestem autorem swojego jakże szarego, beznadziejnego świata.
Każdy dzień uczy mnie czegoś nowego.
tak naprawdę każdy może liczyć tylko i wyłącznie na siebie.
na głos swojego serca, rozumu, sumienia
nie podążać za tym co mówią Ci ludzie, mimo wszystko.
bo przecież 'jak sobie sam pościelisz tak się wyśpisz'
każdy z nas jest kowalem własnego losu.
nikt za nas nic nie zrobi.
rozpoczął się wielki wyścig szczurów.
trzeba walczyć co swoje, pchać się tam gdzie uważasz, że będzie Ci najlepiej i pokazać innym, że potrafisz.
potem kiedy za naście lat idziesz ulicą z podniesioną głową, dumna z tego co osiągnęłaś w życiu i mijasz osoby, które w Ciebie nie wierzyły rozpiera Cię cholerna duma.
Kochani życzę Wam, abyście słuchali głosu serca. Tylko i wyłącznie.Korzystajcie z tego co macie, cieszcie się małymi rzeczami i trzymajcie się uparcie tego, co sobie zamierzycie.





Trzymajcie się cieplutko!

15 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ! masz cudowne oczy ;)

    Obserwuję ! mogę liczyć na rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki :)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://myzombielifee.blogspot.com/
    obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przeczytam tego mikro druczku ale zdjęcia sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia. masz boskie duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne. to ja obserwuję i czekam na to samo z Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. coś w tym jest.. mądre słowa. Ty też trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny i ciekawy blog zapraszam do mnie na http://bestfrendslmmk.blogspot.com/ -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. masz naprawdę przepiękne oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te zdjęcia, zwłaszcza pierwsze :)

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń