Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

20 Stycznia.

Cześć kochani!
Czy wy też macie w swoim życiu taki etap, kiedy nie macie na nic ochoty?
Kiedy wszystko co otacza Cię w okół denerwuje do takiego stopnia, że masz ochotę to zniszczyć?
I przede wszystkim kiedy tracicie wiarę w ludzi?
Mnie niestety dopadł taki czas, ale liczę na stabilizacje.
Bo przecież zawsze kiedy przychodzą te ciężkie momenty pod górę, nagle wszystko obraca sie o 180 stopni, nie?
Co nowego u mnie?
Pomimo, że jestem cholernie nie stabilna emocjonalnie, nie narzekam.
Spędzam teraz chyba najwspanialszy czas w swoim życiu :)!
Ostatnio pojawiły się osoby, które ubarwiają mój szary świat i sprawiają uśmiech na mojej twarzy :))
Chociaż na chwilę zapominam o przytłaczającej rzeczywistości.
Też tak macie, że jak jesteście z kimś ważnym w swoim życiu to zapominacie o wszystkich problemach?
No nic, może jestem jakaś inna :))
Od mojego ostatniego pisanie tutaj, czuję, że zmieniłam się.
Nie tylko zewnętrznie, ale i mentalnie.
Staram się uparcie trzymać tego co sobie zamierzyłam.O dziwo udaje się!
Głównie na myśli mam tutaj oceny.
Jestem zadowolona ze swojej pracy w tym półroczu.
Chociaż i tak czeka mnie jeszcze jutro pytanie z języka polskiego z literatury romantycznej.
Zabrakło mi 1 punktu do czwórki, słodko, prawda?
No, ale nic trzeba poprawić i mieć 4 :))!
Udało wyciągnąć mi się z geografii na 4, z fizyki na 3, z matematyki na 3, a reszta jakoś tam :))
Niedługo czeka mnie wizyta u okulisty.
Chociaż już teraz siedzę w okularach to i tak trzeba iść.
Kiedyś baaardzo nie chciałam chodzić w okularach i nie dopuszczałam do siebie tej myśli, że będę w nich chodzić.Teraz mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie- cieszy :D
Za oknem na piękną zimę, która mam nadzieję utrzyma się do ferii.
Które niestety zaczynam dopiero 11 Lutego -.-
No, ale już niedługo :))
Dobra kochani, ja już powoli uciekam.
Mam jeszcze ważną informację :D!
Przed świętami ponownie rozpoczęłam prowadzenie fanpage'a.
Jak idzie? Na razie całkiem dobrze, chociaż tak samo jak i tu zaniedbałam go troszeczkę.
Mam do Was wieeeelką prośbę!
Ten, kto ma czas i ochotę wchodzi TU i kilka 'Lubię to!'
Wierzę w Was kochani :))))))!
Obiecuję, że w ferie postaram się to wszystko po nadrabiać :))!
A teraz uciekam już do polskiego romantyzmu z Mickiewiczem, Norwidem i Słowackim w roli głównej podsyłając Wam jakieś zdjęcia.
W poniedziałek dostanę resztę zdjęć z piątku spędzonego z najwspanialszą mordką na świecie :*!







Trzymajcie się cieplutko, pa!


Ps. Przy ostatniej notce napisałyście, że nie mam opcji aby dodawać do obserwowanych.
Udało mi się to zmienić, więc bez problemów można dodawać :))

21 komentarzy:

  1. ooo! piątka! ja praktycznie nigdy nie mam na nic ochoty :D
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny uśmiech :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ale masz dopiero 14 lat i taka ładna z Ciebie dziewczyna - nie dodawaj sobie lat takim kolorem szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko do zdjęć, na ogół nie maluje tak usta, ale dzięki za uwagę :))!

      Usuń
  4. fajne fotki +klikłam lubie to

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tez to ostatnio dopadlo.. miejmy nadzieje, ze szybko minie.
    sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)
    Nominowałam ci do Liebster Blog Award littleredtalksmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka ładna różowa czapka ;))

    POzdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, dość długi ale przyjemnie sie czyta. :D
    Ja też niestety mam ferie od 11 lutego -,-
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwuje i zachęcam do zaobserwowania również mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kochane zdjęcia :)
    `obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. o boziu ale ładne zdjęcia ♥ świetny post ! :)

    obserwuję, mogę liczyć na rewanż ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie mam taki etap w życiu ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. a dziękuję,dziękuję :)
    fajne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna czapeczka <3
    obserwuje i zapraszam do mnie http://styleetvie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj miałam teraz taki czas, w ostatnim tygodniu szkoły! Ale mam andzieję, że przez ferie wypocznę i nabiorę siły na następne półrocze ! :3

    OdpowiedzUsuń