Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

FIRST.

Dobry wieczór!
Witam ponownie, tylko w innym miejscy, z innym nastawieniem, z inną energią!
Zaczynam po raz kolejny od początku, ale stawiam kro do przodu, zapominam o tym co było i skupiam się na tym co jest i będzie.
No właśnie.
Już po świętach niestety :c
Uważam je za udane, chociaż mogło być lepiej, ale i tak nie narzekam :))
Mikołaj no na bogato się sprawdził :D
4 wieeeeeeeelkie paki słodyczy, 2 flakony prześlicznych perfum, zegarek, bransoletka.
Także jestem zadowolona :D
w Boże Narodzenie zrobiliśmy sobie rodzinny maraton filmowy.Obejrzeliśmy Uprowadzona, Igrzyska Śmierci i Listy do M. :))
Drugi dzień świąt na leżąco i dopiero pod wieczór kolacja u cioci :)
Uwielbiam swoją rodzinkę!
Teraz z niecierpliwością czekam na Sylwestra!
Mam nadzieję, że będzie on cudowny i niezapomniany, bo jak wiadomo "JAKI SYLWESTER TAKI CAŁY T\ROK ;)'
Jutro wybieram się na zdjęcia z M. :))
U was też taka 'klucha' na zewnątrz?
Piękna wiosna tej zimy : |
W sobotę spotykam się z dziewczynami i dogadujemy ostatnie sprawy co do poniedziałku.
No i do szkoły!
Zapowiada sie wieeeeeeeelki zapierdol, ale muszę dać radę.
No co, ja nie dam.?!
Będzie ciężko, ale czym cięższa praca, tym lepsze zwycięstwo!
Dobra kochani, ja uciekam powoli majstrować coś z makijażem na Sylwestra.
A wy jak spędzacie ten dzień? :)
W domu, na sali?
Ja z wieeeelką chęcią poszłabym na salę, ale po 1 za młoda, a po 2 cenowo istna masakra : |
Tym razem będę się starała pisać raz na tydzień.
No może zdarzy się częściej.
Pozdrawiam Was cieplutko i trzymajcie sie :)!

8 komentarzy:

  1. hej:)
    świetny blog, bardzo pozytywnie:)
    życzę cierpliwości i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaa śliczna? :O SPÓJRZ NA SIEBIE PIĘKNOTO! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przepraszam za spam. Lecz ! :D
    Zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu. Wejdź na niego by uzyskać więcej informacji.
    http://dark--fate.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj znowu :)
    Świetny blog. Byłam czytelniczką twojego poprzedniego. Na szczęście dostałam nowy link od koleżanki ^^ Czekam z niecierpliwością na twoje posty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam nie czekam w ogóle na sylwka, nie lubię tego dnia :D oo, Listy do M., zaczęłam to oglądać w Wigilię ale jeszcze nie skończyłam :P

    OdpowiedzUsuń